berita

[VIDEO] RM10,000 Jadi Milik Adik Mikhail, Tapi Anda Pun Berpeluang Menang Sama Tau!

November 2nd, 2016 | by Mastura
Kini Trending

screen-shot-2016-11-01-at-11-41-13-am

Imbau kembali zaman sekolah rendah dulu, waktu cikgu tanya apa cita-cita kita, tiba-tiba diam seribu bahasa. Bila balik tanya dengan mak dan ayah mereka akan cakap jadilah polis ke, bomba ke, peguam la. Tapi waktu tu memang tak berapa nak faham kan?

Buat adik Mikhail, dengan adanya Tabung Pendidikan Colgate ni, boleh la join mana-mana kelas tuisyen, kelas kesenian, kelas agama atau apa sahaja bidang yang digemari selaras dengan cita-cita dia sebab dah tak perlu runsing pasal yuran. Jadi kalau nak anak-anak anda mendapat peluang yang sama seperti Mikhail, jom kami nak tunjuk caranya…

Colgate beri harapan baru untuk adik Mikhail capai cita-citanya

Macam mana nak jadi salah seorang pemenang?

screen-shot-2016-11-02-at-10-53-26-am

( Contoh pek promosi yang ada di pasaran )

screen-shot-2016-11-02-at-12-27-39-pm

screen-shot-2016-11-01-at-7-24-37-pm

( Infografik )

Ha! dengan ikut langkah yang mudah ni, anda berpeluang menjadi salah seorang pemenang Tabung Pendidikan Colgate.

  • Langkah 1 : Beli
    • Anda hanya perlu membeli mana-mana pek promosi Tabung Pendidikan Colgate. Setiap satu mempunyai kod unik yang melayakkan anda untuk turut serta kempen ni.
    • Bagi yang membeli pek berkembar pula anda boleh hantarkan kedua-dua kod unik tersebut.
  • Langkah 2 : Cari Kod Unik
    • Anda perlu cari kod unik yang berada dalam pek promosi yang anda beli tadi. (Sila rujuk infografik di atas)
  • Langkah 3 : Daftar
    • Terdapat dua cara untuk anda menyertai peraduan ni iaitu menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) atau menerusi laman sesawang rasmi di colgatetabungpendidikan.com
    • Gunakan 8 kod unik yang terdapat pada pek promosi dan ikut seperti infografik di atas bagi yang menghantarkan penyertaan menerusi SMS.
  • Langkah 4 : Pengesahan
    • Buat yang menhantar penyertaan menerusi SMS, pengesahan akan dihantar dalam masa 72 jam, begitu juga
    • Penyertaan menerusi laman sesawang rasmi akan menerima pengesahan 72 jam.

Daftar sebelum 16 Disember dan anda selangkah menuju RM 10,000

screen-shot-2016-11-01-at-7-31-04-pm

 

Wow! nampaknya dengan menyertai peraduan ni sahaja anda sudah layak memenangi baucar diskaun RM 10. Jadi kalau anda berhasrat nak dapat peluang seperti adik Mikhail dan juga Pn Jalilah ni, peluang masih terbuka sehingga 16 Disember 2016.

Daftarkan penyertaan anda segera tau! Untuk maklumat lebih lanjut korang boleh layari colgatetabungpendidikan.com

P/S : Pemenang akan diumumkan sendiri oleh pihak Colgate. Tahniah daripada kami di OHBULAN!

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×