berita

5 #FunFacts Tentang Adik Neelofa, Athisha Khan Yang Cun Melecun Persis Model Arab!

August 25th, 2015 | by Wan
Lensa Insta

athisha

Dikelilingi oleh enam adik beradik perempuan dan dua lelaki, keluarga pengacara jelita Neelofa sering menjadi sebutan ramai. Mana tidaknya adik Neelofa, Nur Ameera yang baru berusia 14 tahun sudah mempunyai lebih kurang 196 ribu followers di Instagram.

Namun tahukah korang yang Neelofa juga mempunyai seorang lagi adik perempuan yang cun melecun persis model arab? Jom baca 5 #funfacts dan foto adik Neelofa, Athisha Khan.

Kata orang tak dapat kakak, adik pun jadi la! Hehe

Baru berumur 17 tahun!

Screen Shot 2015-08-24 at 11.35.55 PM

Melihat kepada raut wajah Athisha ini, korang mesti susah nak percaya dia baru berumur 17 tahun. Tapi itulah hakikatnya. Ouh jatuh cinta!

Nampak matang berbanding usia

matang

‘Kembar’ Nur Ameera

kembar

Kalau diperhatikan lama-lama memang muka Athisha ini sangat seiras dengan Ameera. Kalau jalan sama-sama mesti orang cakap kembar walaupun beza 3 tahun.

Ada produk kecantikan sendiri

Screen Shot 2015-08-24 at 11.38.11 PM

Wah baru je umur 17 tapi dah ada produk kecantikan sendiri iaitu Tysa Beauty. Difahamkan produk kecantikan ini diterajui oleh ibunya sendiri, Noor Kartini dan ianya masih dalam proses awal pelancaran.

Sorry guys, dah berpunya

Screen Shot 2015-08-24 at 11.37.57 PM

Buat lelaki di luar sana, maafkan kami sebab beri harapan palsu. Athisha sebenarnya dah berpunya dan ini tahun keempat mereka bersama.

Teman istimewanya itu pun bukan calang-calang orang. Tengok la kereta apa yang dia drive tu.

Screen Shot 2015-08-25 at 12.21.59 AM

Jadi korang kat luar sana jangan lah kecewa, jom ikut kami ber’huhuhuhu’.

Sumber : Athisha Khan, Nur Ameera

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×