berita

‘Tunggu Aku Ye Bang’ – Pesan Aril Pada Arwah Abang, Izwan Pilus

January 23rd, 2018 | by Wan
Kini Trending

Kehilangan orang tersayang adalah perasaan yang paling perit buat seseorang yang melaluinya. Apatah lagi jika seseorang itu adalah yang paling rapat dengan kita berkongsi suka duka bersama.

Baru-baru ini, penyanyi Khairil Azam Pilus atau dikenali industi sebagai Aril telah memuat naik sekeping foto di tanah perkuburan abangnya iaitu penyanyi popular, Izwan Pilus. Dalam luahan kapsyennya, Aril memanjatkan rasa rindu terhadap abangnya yang telah pergi meninggalkan dunia 6 tahun lepas. Paling sebak apabila penyanyi yang mula dikenali menerusi program realiti, Akademi Fantasi itu menyuruh Izwan ‘menunggu’ kedatangannya.

‘Tunggu aku wan’

Setiap yang hidup pasti akan menemui penciptaNya, Al-Fatihah #KhairilIzwanPilus semoga tenang kau di sisi orang2 yang beriman, 6 tahun dah berlalu, tunggu aku ye wan, tanggungjawab aku kat muka bumi ni belom selesai lg ?anak buah kau da besar dah 2thn lebay umur #TunAdrielMikael lasak mcm aku wan!! ? patut la kau selalu pedajal aku masa kecik2! ?

‘Nanti kita jumpa ye’

 #Fans kau semua rindu kau, and masa aku shooting dgn dato @aliffsyukriterlajaklaris dia cakap dia peminat kau, dia suke lagu #KembaliSenyum ? anyway, nanti kita jumpe ye #IzwanPilus nama kau sentiasa dalam doa setiap kali lepas aku solat. Moga di permudahkan segala urusan di alam kubur, insyaallah..amin

Ramai yang membaca turut meluahkan rasa rindu mendengar suara Izwan yang pernah mewarnai corong-corong radio suatu ketika dulu. Hanya takziah yang mampu dikirimkan dan semoga arwah ditempatkan di kalangan orang beriman.

Peminat rindu, kirim takziah

Sumber: Instagram Aril Pilus

SKIP THIS AD ×