berita

Almy Nadia Mengamuk Dikutuk Gemuk Macam B**I

April 30th, 2015 | by Wan
Isu & Kontroversi

 

almy

Mungkin dek kerana sering digelar gemuk oleh netizen, Almy Nadia seakan berang apabila bertindak memuatnaik sekeping foto dengan kapsyen yang begitu ‘berapi’ khas buat keyboard warrior.

Tambah Almy, dirinya cukup tertekan dengan komen yang berbaur kritikan tersebut sehinggakan malu untuk keluar rumah.

Aku nih baru ja beranak baru 2 bulan! – Almy

Screen Shot 2015-04-30 at 11.35.25 AM

Melalui perkongsian tersebut, Almy mengakui dirinya sering dihina dan dimaki namun berazam untuk menguruskan badan.

Sampaikan ada cakap macam ba alif ba ya! Apa lah salah Almy dekat korang sampai nak cakap macam tu sekali. Agak-agak lah.

Almy pun baru beberapa bulan melahirkan bayi, jadi ambil sedikit masa untuk tampil langsing seperti dulu.

Harap Almy banyak bersabar dan tak ambil pusing dengan kritikan yang langsung tak membina itu.

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×