berita

Dituduh Punca Emma Maembong Buka Tudung, Ini Respon Abang Syed Saddiq

February 7th, 2019 | by Amat Larbsib
Kini Trending

Rata-rata peminat kecewa dengan tindakan dan keputusan Emma Maembong untuk kembali free hair. Ramai juga kelihatan menegur dan mengkritik di ruang komen Instagram terhadap tindakan pelakon itu.

Tidak dinafikan ramai mengecam tindakan pelakon wanita itu dan menunding jari kepada abang seorang Menteri, Syed Abdullah yang dianggap punca Emma Maembong bertindak demikian. Ini respon Syed Abdullah.

Syed cukup kecewa dengan tuduhan orang

Sebelum ini viral beberapa foto mesra menyaksikan Emma Maembong kelihatan tidak bertudung dan bersama dengan Syed Abdullah. Susulan dari itu, segelintir netizen menunding jari dan menuduh Syed Abdullah adalah punca pelakon wanita itu bertindak demikian.

Dalam pada itu, Syed Abdullah rasa bersyukur kerana ada juga pihak yang berfikiran positif dan beri sokongan kepada dirinya.

Apabila seribu komen mencari jalan untuk membawa anda jatuh ke bawah, satu komen mengingatkan anda bawah ada wujud orang yang baik.

Kata-kata daripada seseorang yang faham, Syed cukup kecewa dengan tuduhan orang mengatakan Syed la penyebabnya. Sebaliknya, Syed terima semua ini sebagai cabaran. Terima kasih atas teguran. Syed hargai komen ini.

Walaubagaimanapun, Syed Abdullah kecewa dengan tindakan dan tuduhan segelintir netizen itu. Malah, dia turut menganggap segala perkara yang berlaku ini sebagai cabaran buat dirinya.

Syed punca Emma buka tudung?

Terima kasih atas teguran

What happened to you?

Semoga kembali ke pangkal jalan

Sumber: Syed Abdullah