berita

Kau Nak Panggil Aku BAB* Sebab Aku Cina – Michael Ang Mengamuk Dengan Siapa?

October 5th, 2015 | by Wan
Isu & Kontroversi

mic

Kata orang sarang tebuan jangan dijolok, buruk padahnya. Mungkin dek kerana telah terlalu lama memendam perasaan terhadap apa yang dilakukan oleh lelaki berbaju merah ini, Michael Ang akhirnya tampil meluahkan semuanya.

Walaupun agak kasar namun ada mesej yang jelas cuba disampaikan oleh penerbit drama, Michael Ang buat lelaki ini. Tetapi siapa yang dia marah sangat ni? kenapa?

Siapakah gerangan abang baju merah yang dimaksudkan?

Screen Shot 2015-10-05 at 12.14.54 PM

Menerusi update terbaru di akaun Instagram miliknya, Michael Ang meluahkan isi hatinya malah rela dipanggil ba** kerana sedar betapa cetek pemikiran lelaki bernama Jamal ini.

Kau nak panggil aku BAB* atau pun lempang aku sbb aku Cina, aku tak marah pun. Sbb dari kata2 dan perbuatan itu aku tahu bertapa cetek otak kau dan betapa seder hidup kau sebagai manusia!

Kalau u naik jadi menteri ke tuhan ke jgn pikir rakyat Malaysia ni bodoh!

Bukan semua Cina penipu

Screen Shot 2015-10-05 at 12.18.04 PM

Tambah Michael Ang lagi, bukan semua bangsa Cina jahat dan penipu seperti yang digembar gemburkan oleh Jamal ini.

Bukan semua bangsa Cina yg jahat n penipu! Bagi aku, aku rakyat Malaysia aku di besarkan dgn ideologi Malaysia bukan ideologi negara lain! Tapi yg sedih manusia mcm kau ni la yg MEMALUKAN kita untuk memanggil diri kita MALAYSIAN! YOU KNOW NOTHING ABOUT BEING A MALAYSIAN!

Rasanya lepas tengok foto dan kapsyen Michael Ang ni, korang boleh agak sendiri kan siapa yang dia maksudkan. Alah Yang kumpul ramai-ramai pakai baju merah tu kot?

Screen Shot 2015-10-05 at 12.12.32 PM

Sumber : Michael Ang

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×