berita

Kerana Tersalah Cakap, Anak Lelaki Ini Enggan Pulang Namun Cara Dia Pujuk…Sweetnya Ayah!

March 8th, 2016 | by Wan
Kini Trending

papadom

Antara ayah dan ibu, siapa dekat sini yang lebih rapat dengan ibu? Kebanyakannya lebih rapat dengan ibu. Mana tidaknya, apa sahaja yang berlaku pasti kita merujuk kepada ibu lagi-lagi ketika di bangku sekolah. Ayah selalunya slumber je, cool. Jarang nak tunjuk dia peduli tentang kita kan?

Namun mungkin disebabkan berjauhan dan tidak dapat menahan rindu, gelagat seorang ayah ini mencuri perhatian pengguna media sosial. Rindu rupanya!

“Rindu la sangat”

papa1

Pada mulanya si ayah meminta anaknya pulang kerana terlalu rindu. Jadi dia pun tulis “rindu la sangat”. Dengar macam sarkastik kan? Macam tak rindu pun kan? Sepatutnya “rindu la, sangat!”

Bapa paling comel!

papa3

Tweet gadis mencuit hati ramai, iyalah comel plak pakcik ni! Si anak pun cuma nak bermanja dengan ayahnya, saja je tu buat-buat merajuk. Siapa ayah dia selalu mesej macam ni? hehe

Screen Shot 2016-03-08 at 1.16.06 AM

Sumber : Mary Jane

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×