berita

Kisah ‘Cinta Monyet’ Sejak Umur 12 Tahun Ini Diakhiri Di Jenjang Pelamin, So Sweet!

August 12th, 2015 | by Wan
Kini Trending

ohbulan12

Jika diimbas kembali ketika di zaman persekolahan dahulu, pastinya tersimpan seribu satu kenangan manis mahupun pahit. Dalam banyak-banyak cerita tersebut, mesti ada cerita ‘cinta monyet’ kan?

Tipu lah kalau tak ada langsung. Tak apa lah biarkan memori tersebut disimpan rapi dalam ingatan korang je, kami pun tak kuasa nak tahu hihi.

Ikuti kisah pasangan ini yang berkenalan sejak berumur 12 tahun, satu kelas, terpisah beberapa tahun kerana jarak dan kini bahagia sebagai suami isteri.

Kenal umur 12 tahun

Screen Shot 2015-08-11 at 11.47.13 PM

Menurut wanita ini, dia mula berkenalan ketika berumur 12 tahun dan merupakan kawan sepermainan. Namun berpisah ketika berumur 14 tahun dan kembali bertemu selepas SPM.

Akhirnya berkahwin setelah 8 tahun menyulam cinta

Screen Shot 2015-08-11 at 11.47.44 PM

Itulah kalau dah namanya jodoh, pasti tak kemana. Walaupun dah berpisah namun akhirnya bertemu kembali.

Smart!

Screen Shot 2015-08-12 at 11.40.35 AM

Namun apa yang lebih menarik perhatian kami ialah foto-foto pasangan suami isteri ini di laman Instagram. Semua cool! Biasalah orang muda. 

Cool!

Screen Shot 2015-08-12 at 11.43.28 AM

Sumber  : Haqis Fila, Nawirfilla

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×