berita

Luahan Menyayat Hati Emma Maembong Mengenai Bapanya

January 22nd, 2015 | by Wan
Isu & Kontroversi

EMAAYAH

Rasanya semua sedia maklum dengan beberapa kontroversi yang membabitkan keluarga Emma Maembong kebelakangan ini terutamanya ayah Emma sendiri, Ismail Embong.

Artikel Berkaitan : Apa Jadahnya Diperbesarkan Soal Kahwin Sebelum Lamaran – Ayah Emma Maembong

Namun semalam, Emma bertindak memuatnaik sekeping foto di laman Instagram dengan kapsyen yang agak menyayat hati berkaitan bapanya. Apa yang Emma katakan?

Tak Kisah lah Apa Dia Buat, Dia Tetap Ayah Kita – Emma

EMMAAA

Melalui foto yang telah mendapat lebih 20 ribu like itu, Emma berpesan kepada peminatnya supaya menghargai pengorbanan ayah dalam membesarkan kita.

Tambahan Emma, orang tua ini makin lama makin sensitif jadi bersabarlah ketika menjaga mereka.

Tak kisah la apa sekali dia buat. Dia tetap ayah kita.bayangkan masa kita kecik mcm2 perangai kita tp dia layan je.nangis nk patung,ice cream mcm2 la.walaupon xde duit dia tetap usaha nk kasi kita snyum blk.kalau kita sakit. Dia la org yg xtido jaga kita. Org tua ni mmg mcm2 perangai dia sbb apa. Sbb dia akan bertuka jadi budak2 blk. Cepat merajuk,cpt terasa,cpt marah,mengada2 blk sama mcm kita masa kecik2 dlu. Jadi ini la masa kita plk yg jaga dia. Ini la masa kita plk yg beli kan dia baju,ice cream, bila dia sakit kita plk yg jaga dia. Jadi jgn cpt marah dekat org tua kita. Ingat blk dia jaga kita sampai kita besar sampai kita boleh main Instagram ni. Ok tujela. Hehe selamat malam semua. #EmaVengers #emmamaembong @emavengers #loveyouayoh @emavengers

A photo posted by emma_maembong (@emma_maembong) on

Sedih dan terkesan juga lah bila kami membaca kapsyen Emma ini. Harap semuanya baik baik belaka.

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×