berita

Stop Kereta Demi Isteri Nak Pakai Maskara, Syarif Sleeq Suami Paling Gentleman & Charming!

December 4th, 2015 | by Wan
Lensa Insta

Screen Shot 2015-12-04 at 11.20.29 AM

Agak-agak suami atau teman lelaki korang ada tak yang sweet macam Syarif Sleeq ini? Sanggup berhentikan kereta untuk bagi ‘laluan’ dekat isteri pakai mascara!

Haa mana nak cari suami yang macam ni. Bukan tu je tau, rupanya banyak lagi momen sweet si Syarif dan isterinya ini. Mohon jangan makan hati ye.

Suami korang ada? Hehe

Screen Shot 2015-12-04 at 11.20.17 AM

Tunggu kelahiran baby

Screen Shot 2015-12-04 at 11.26.12 AM
Syarif dan isterinya Malaque Mahdaly lebih kurang setahun yang lalu sekarang menunggu detik kelahiran bayi pertama.

Urut kaki sikit

Screen Shot 2015-12-04 at 11.36.01 AM

Katanya Syarif dan isterinya ini kenal masa pertandingan Singapore Idol beberapa tahun yang lalu. Perkenalan mereka membawa sehingga ke jinjang pelamin.

Soo cute!

Screen Shot 2015-12-04 at 11.28.53 AM

U have made a very pregnant lady very happy

Screen Shot 2015-12-04 at 11.36.41 AM

Screen Shot 2015-12-04 at 11.35.21 AM

Moga dapat baby yang comel

Screen Shot 2015-12-04 at 11.26.35 AM

Syarif dan rakannya dah pun berpecah daripada kumpulan Sleeq dan sekarang bergerak solo.

Sumber : Syarif , Malaque Mahdaly

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×