berita

Suami Isteri Ini Dedah Tips Peroleh RM20 Juta Dengan Hanya Bermodalkan RM100

July 8th, 2015 | by Wan
Kini Trending

20juta

Kebelakangan ini kami perasan ramai peniaga mahupun usahawan berkongsi tips menarik kepada orang ramai. Kebanyakannya bercerita bagaimana mahu menjana pendapatan lebih dan keluar dari zon selesa.

Kata orang hendak seribu daya, tak hendah seribu dalih. Takkan selamanya nak tengok kejayaan orang lain je kan? Diri sendiri taknak cuba?

Berikut kami kongsikan tips terbaik daripada suami isteri ini bagaimana mahu membuka pintu rezeki.

Kita minta apa-apa dekat Allah, kita beri dulu

Screen Shot 2015-07-07 at 10.10.33 PM

Sedekah, sedekah dan sedekah

Screen Shot 2015-07-07 at 10.10.45 PM

Sedekah doa untuk mereka yang menyakiti kita

Screen Shot 2015-07-07 at 10.11.04 PM

Allah permudah banyak perkara jika sedekah

Screen Shot 2015-07-07 at 10.11.13 PM

Kita baca macam senang je kan ‘sedekah’ tapi bila nak buat itu, macam-macam alasan. Betul tak? Banyak-banyakkan lah bersedekah, tambahan pula sekarang ini bulan puasa.

Jang penting usaha pun kena ada, bukan hanya tertumpu kepada sedekah sahaja.

Sumber : Facebook Felinna Nadea Ed Fattah

The following two tabs change content below.

SKIP THIS AD ×