berita

Tak Tahan Suami Kaki Pukul Punca Wanita ‘Menyorok’, Bukan Lari Ikut Jejaka PUBG

June 4th, 2020 | by Azizi Rahman
Kini Trending

Kecoh di media sosial berkenaan seorang wanita yang didakwa meninggalkan suami dan anaknya yang berusia 3 tahun semata-mata kerana terpikat dengan jejaka di dalam permainan atas talian.

Terkini, seorang pengguna Facebook membuka mulut berhubung kemelut rumah tangga wanita tersebut dengan mengatakan bahawa wanita itu pulang ke rumah saudaranya setelah tidak tahan dengan perangai suaminya. Suaminya didakwa kemaruk bercinta dengan wanita lain membuatkan isterinya melarikan diri.

Ada di rumah saudara

Menurut sumber, isterinya juga dikatakan bakal membuat laporan polis berhubung perkara ini bagi membersihkan namanya. Selain itu, isterinya dikatakan tidak tahan dengan sikap suaminya dan bertekad untuk melarikan diri ke rumah saudara.

Tak bagi nafkah, kaki pukul

Seorang pengguna Twitter dipercayai sepupu kepada wanita itu turut mendakwa suaminya itu tidak memberi nafkah kepada keluarga serta dikatakan seorang kaki pukul. Selain itu, suaminya dikatakan mempunyai wanita lain dan sering berkomunikasi melalui Facebook. Hal ini menyebabkan si isteri tidak tahan dengan perangai suaminya dan dipercayai melarikan diri ke rumah saudaranya.

Antara mesej si suami dengan wanita lain

Sumber: Facebook, Twitter

The following two tabs change content below.

Azizi Rahman

Content Champion at Rev Asia Berhad
Semoga dunia kembali pulih!