berita

[VIDEO] Yang Penting Tak Jual Maruah – Gadis Viral Aksi ‘Superman’ Atas Highway Pertahan Diri

April 19th, 2016 | by Wan
Video Popular

fly

Sejak semalam viral video seorang wanita menunggang motorsikal sambil menunjukkan aksi ‘superman’ seperti mana yang kita lihat dalam filem-filem berkisarkan tentang motor.

Aksi berani terbabit yang dimuatnaik sendiri ke laman Facebook miliknya itu sehingga kini sudah dikongsi lebih 5 ribu kali. Sementara itu ramai netizen memberikan komen.

Sedar dikritik kerana aksi berani tersebut, wanita ini tampil mempertahankan diri. Orang cakap “memang hati kering!.”

Jual bakat

Bkn nk bangga pn..yg kene viral aku..muka aku..aku yg malu aku bkn korg pn..yg bertudung tu nk lebih2 apahal..kehebatan kau sebenar ya di sebalik tudung tu..jgn nk sembang adab dgn aku..kalo ko pn xbrpa nk betul atas tutup bawah bkk..jgn keje nk jaga tepi kain org..aku xkacau life ko pn..suka hati aku la nk buat apa..aku yg up ko yg panas..org x kn ada rasa hormat dgn kita ni sebagai perempuan kalau mulut atas bawah trbukak tau x…biar jadi diri sendiri drpd menyamar sebagai syaitan bertopeng kn manusia..yg penting aku x jual maruah aku..aku jual bakat aku je..yg mana nk sekolah kn aku tu boleh sgt2 mari depan2 ipoh tempat aku duduk..kalo jadi dekat family korg baru ada akai..

mak bapak aku pn xpernah halang apa aku buat..sbb mak bapak aku tau aku mcm mna..jgn sesuka hati nk kata mak aku GRO bapak aku xreti jaga ank..kalo dorg xreti jaga aku baik dorg picit hidung aku kecik2 biar mati..xyah korg nk ckp kecik2 xnk mampos dh besar nyusah kn org..aku tau apa aku buat..aku xssh kn mak bapak aku sbb aku dh pn hidup berdikari..berpijak di bumi yg nyata..berani kerana benar..

Jangan menilai

jgn igt aku pakai baju xcukup kain x igt hukum hakam agama..yg suka menilai org dari luaran tu lagi teruk dan hina tau..melayu jgn nk bangga kn org luar je.support ank melayu untk terus harum kn nama negeri kita..bkn nya nk kondem org sana sini.cara kau x btl nk ckp org..bila tgk gadis luar masuk track korg x kondem plak..

bila aku nk masuk track perghhhh mula la kata anak melayu bodoh la apa la..habis tu ko apa bangla ke..jgn jadi bingai serupa baby baru nk blajar berckp..kira bertuah aku x mention nama hg..panjang aku typing ni..hope bkk mata org yg kondem bangsa sendiri..jadi manusia biar tgk diri sndiri dulu..jgn nk tgk kain org hakikat nya kain sendiri koyak..

P/S : Ahmad Idham katanya nak buat movie Mat Moto II, mungkin hakak boleh pergi audition nanti.

Sumber : Angah Ayu

SKIP THIS AD ×