berita

Tak Kisah Masuk Neraka Asalkan Dengan Isteri – Kisah Pasangan Suami Isteri Ini Pasti Buat Korang Kagum

July 5th, 2017 | by Hanis Aliaa
Kini Trending

Korang mesti ada kawan yang kita tengok macam takda masa depan. Hidup penuh dengan maksiat dan pelbagai dosa. Boleh dikatakan confirmlah jadi ahli neraka. Tapi tiba-tiba kawan itu ambil langkah untuk berubah menjadi lebih baik. Itu lebih mengejutkan kita kan? Tak sangka boleh berubah sampai macam tu sekali.

Ini yang berlaku kepada dua orang rakan gadis ini. Bergelumang dengan pelbagai dosa, kedua-dua mereka mengambil keputusan untuk bernikah. Takdir menemukan kembali mereka, dulunya berpakaian seksi kini bertutup litup.

“Takpe masuk neraka kalau aku dengan dia”

Berubah 100%.

Jalan terbaik kembali kepada Allah.

Betul tu! Siapa kita nak jatuhkan hukum seseorang itu ahli syurga atau neraka. Kita pon belum tentu lagi nak ke mana. Manusia boleh berubah. Semuanya bergantung kat diri sendiri. Samada nak atau tak. Sebab Allah takkan mengubah nasib sesuatu kaum kalau mereka sendiri tak usaha nak ubah nasib mereka.

Kredit : @liaazapli

The following two tabs change content below.