berita

‘Tak Ada Setitik Air Mata Mengalir’- Dicerai Talak 3 Lepas Video Serang Suami Kahwin Lagi Tersebar

March 2nd, 2016 | by Noraniza
Isu & Kontroversi

Screen Shot 2016-03-02 at 12.35.36 AM

Masih ingat lagi dengan video seorang isteri yang dikatakan menyerang suaminya ketika sedang bersanding dengan wanita lain. Sedih untuk kami katakan bahawa wanita tersebut telahpun diceraikan oleh suaminya dengan talak 3 semalam.

Artikel Berkaitan: (Video) Suami Kantoi Kahwin Lain Senyap-Senyap, Isteri Serang Majlis Persandingan

Ikuti luahan perasaan si isteri selepas diceraikan. Namun, si isteri redha dengan kejadian yang menimpanya, Diharap pembaca mengambil iktibar dengan kejadian menyedihkan ini.

Kerana Seorang Perempuan PERAMPAS

Screen Shot 2016-03-02 at 12.40.22 AM

Hari Ini baru kita BERCERAI. Cinta Dikhianati Hanya kerana Seorang Perempuan PERAMPAS. .
Tak ada apa yg benar seperti yg dihebah kan kita dah becerai pada bulan 9/2015. Waktu tu kita masih bahagia pergi honeymoon, pergi camping dengan kwn2 sungguh kejam hebah kan fitnah dah bercerai TALAK 3. .

Dan dihebah kan pada semua org kita dah BERCERAI. . Ini baru bukti yg kita dah sah bercerai. Seperti Yang di mahu kan hari ni sah kita bercerai. . Ini yang saya nanti2 kan selama ni. Tak kisah sama ada talak 1 talak 2 atau talak 3 asal kan dilepas kan. .

Untuk mengahwini PEREMPUAN LAIN snggup sebar FITNAH bgtahu dah becerai TALAK 3 tanpa pengesahan mahkamah.. Tahniah, u win now M*****D B*****L H****M M****R.. Ini baru Mahkamah dunia, disana nt akn ada Mahkamah pengadilan. .

Tak ada setitik pun air mata yg Mengalir di cerai kan Talak 3 malah rasa bersyukur yg teramat sgt2 kerana dijauh kan dari insan yg tak pernah rasa bersyukur. . Allah maha adil, semua ini KIFARAH. .

Hari ni saya bebas dari semua penderitaan.. Alhamdullilah. . Doa saya untuk awk, moga BAHAGIA hingga ke syurga jannah seperti yg awk janji dengan saya dulu untuk bahagia kan saya. . Berbahagia lah kalian semua yg mefitnah saya dan membencikan saya. Terima Kasih. .

Sumber: Quyun Zulkifly

The following two tabs change content below.

Noraniza

Senior Head Of Sponsored Content, Malay Division at Rev Asia Berhad
People will hate you, rate you, shake you and break you. But how strong you stand is what makes you! :)

SKIP THIS AD ×