berita

Kahwin Pakai Jubah Waktu Sekolah Di Pondok & Hantaran RM1k- Lelaki Ini Kongsi Majlis Kahwin Tanpa Belanja Besar

September 8th, 2017 | by Ash Nordin | 4 comments
76.3K
reads
8.1K
shares
Gaya Hidup

Sesungguhnya urusan perkahwinan ni bukannya senang. Kadang-kadang perancangan dah buat bersama pasangan tetapi bila dah masuk ahli keluarga sekali, mungkin akan jadi lain pula jadinya. Sesetengah keluarga lebih senang untuk melepaskan hal perkahwinan kepada anak mereka sendiri.

Macam lelaki bernama Naqib Fahmy ini, maskahwin hanya sebanyak RM113.00 dan hantaran sebanyak RM1,000.00 tanpa dulang hantaran, pelamin dan majlis makan. Naqib juga kongsi 4 panduan buat pasangan yang bakal berkahwin.

Hantaran sebanyak RM1,000 tanpa dulang hantaran, pelamin, majlis makan

Kongsi 4 panduan buat pasangan bakal berkahwin

Terima kasih kerana mempermudahkan urusan

Sumber: Facebook Naqib Fahmy

The following two tabs change content below.

4 Comments

  1. my2cents says:

    setakat kongsi cerita boleh la.. tak ramai yang dapat bakal pak mertua yang baik cenggini.. kalau baik pun, pasti nak jugak yang dah bekerja sebab nak pastikan anak dara mereka dapat makan & pakaian..LOL

    • 10ksgd says:

      cuba la bace tu elok2 skit pon la haih kau ni. kan dia dh bgi guide tu kalau kata walinya x setuju cuba lgi n mnx doa kepada allah utk lembutkn hti walinya. tp if xsetuju jgk then move on je cari lain. kena kuat . pening ah

  2. nana says:

    berapa kali dh sebut. majlis kawen kecik ke, sederhana ke, besar ke semua rezeki masing2. tok sah la sebut belanja byk tu membazir, belanja sikit tu kedekut. pastu ramai lelaki n pompuan lupa yg mak ayah la byk tlg majlis kite. tak de lak kte nk sebut jasa dieorg. keberkatan perkahwinan tu tak ditentukan kt nilai hantaran atau mas tp dlm redha ibubapa.

  3. encik berkata benar says:

    puiii… poyo lebih la korang

    semua benda nak menunjuk