berita

Senyum Je Kita Pagi Ni! – Bila Fattah Amin Jadi ‘Superman’…..

July 14th, 2017 | by Wan | 3 comments
9.7K
reads
3.2K
shares
Isu & Kontroversi

Walaupun drama Hero Seorang Cinderella telah pun tamat namun aura #Fattzura nampaknya masih lagi kuat dan menjadi bualan netizen. Tak kurang juga ramai mahu Fattah Amin dan Fazura digandingkan lagi untuk drama seterusnya.

Terbaru, gambar ‘Superman’ Fattah Amin yang dihasilkan peminat fanatik viral dan dipuji netizen. Kalau dah minat kan.

Super Fattah

Foto tersebut yang dikongsi di akaun FantasticFattah menarik perhatian Fattah Amin dan Fazura yang turut meninggalkan komen. Rata-rata mahu melihat mereka berdua bercinta namun sehingga kini tiada pengesahan dari Fattah Amin dan Fazura. Iyalah cinta lokasi je kot!

Siap ada video!

The following two tabs change content below.

Wan

Content Champions at Rev Asia Berhad
Ex boyfriend Neelofa, sedang berusaha memenangi hati Ummi Nazeera, bukan kerabat diraja, penulis bertauliah.

3 Comments

  1. abg jambang says:

    rasa nak terkencing lak…

  2. mak aku says:

    Supermannnnn.kalau drama melayu mcm nie mau tercirit heroin,kena bahana kemaruk celah kangkang heronya tak kesudah.Tak payahla…drama pun asyik meleleh sengau je,nanti digelakkan Batman je.udah2 rentikan.

  3. Batman says:

    Ramai pulak perempuan yg offer kan diri,hati bagai.patutla ramai yg berbogel dan berkulum kote di……Belanja gambar kacak dan milo ais..jadii.