berita

Masin Mulut Mak! – Wanita Ini Kongsi Kisah Romantis Bertemu Jodoh Dengan Pensyarah Sendiri

July 26th, 2017 | by Wan | 8 comments
93.8K
reads
16.7K
shares
Lensa Insta

Siapa sangka gurauan seorang ibu kepada anaknya bertemu jodoh dengan pensyarah apabila menyambung pengajian di universiti satu hari nanti jadi kenyataan! Itu yang berlaku kepada wanita ini apabila selamat diijabkabulkan dengan seorang lelaki yang juga pensyarahnya sendiri beberapa hari lalu.

Jom baca coretan dia, kelakar pun ada sebab lepas ini dah tak boleh panggil ‘sir’ lagi.

Lepas ni panggil abang

Jan 2016 ‘Weh ko kos apa?’
‘As20 psikologi sukan. Sy kan mentee Sir.. Nama saya Nur shazana.

April 2016
‘Sebenarnya aku suka kat ko masa kt tempat urusetia tu. Cakap banyak’

Jun 2016
‘Makcik, sy nak Ana tahun depan boleh tak?’
‘Boleh.

21.1.2017
Tunang

21.7.2017
Nikah

Alhamdulillah.. Masih lagi tak percaya dah jadi isteri Sir.. Rasa macam baru sangat Sir tegur saya.. ?? tahun lepas sir selalu cakap ‘Aku takleh suka ko, ko student aku lecturer’

Sekarang ni apa sir. Dah jadi suami isteri pun. Hahaha. Betul lah orang cakap UPSI tu

Universiti
Pertemuan
Suami
Isteri

Kata-kata itu doa

Tahniah daripada kami! Moga berbahagia hingga ke anak cucu! Korang yang masih belajar lagi itu mungkin boleh intai-intai sikit pensyarah muda yang single, jangan cari suami orang pulak!

Sumber : Annashazana

The following two tabs change content below.

Wan

Content Champions at Rev Asia Berhad
Ex boyfriend Neelofa, sedang berusaha memenangi hati Ummi Nazeera, bukan kerabat diraja, penulis bertauliah.