berita

Kini Trending

Kini Trending

Video: 55 Soalan Moroe Kepada Julia Ziegler
5

Video: 55 Soalan Moroe Kepada Julia Ziegler

January 21st, 2015 | by Noraniza
Suprise! Yes. Seiring dengan portal OHBULAN! yang semakin berkembang dengan jayanya, kami dengan sukacitanya mengumumkan bahawa OHBULAN! mempunyai segmen terbaru iaitu ’55 Soalan Moroe Kepada….”. Setiap minggu,...
no-cover
11

Polis Jumpa 1.2 Gram Dadah Di Kediaman Zamani Slam

January 21st, 2015 | by Ai
Ku sangkakan panas berpanjangan, rupanya gerimis..rupanya gerimis mengundang. Haa, kali ni bukan gerimis dah, ribut petir yang datang. Korang mesti pelik kenapa kami meroyan kan? Sebenarnya, kami terkejut mendengar berita vokalis...
Keluarga Emma Maembong Pula Masuk Program Realiti?
16

Keluarga Emma Maembong Pula Masuk Program Realiti?

January 21st, 2015 | by Wan
Cakap sahaja mengenai Emma Maembong pastinya ramai teringat akan kekasih hatinya, Zizan Razak. Namun kami hari ini bukan nak bercerita mengenai hubungan Emma dan Zizan, tetapi kisah Emma dan 1o adik beradiknya yang khabarnya...
no-cover
1

7 Cara Minta Hutang Jika Kawan Korang Jenis Tak Makan Saman

January 21st, 2015 | by Ai
Minta pinjam duit memang senang, tapi korang perasan tak bila sampai bab bayar balik, mesti liat je nak pulangkan semula. Masalah paling utama adalah bagaimana cara untuk kita mendapat semula atau menuntut hutang berkenaan. Haa,...
Dato Seri Vida Jawab Kritikan Iklan Melampau Qu Puteh Di #AJL29
40

Dato Seri Vida Jawab Kritikan Iklan Melampau Qu Puteh Di #AJL29

January 21st, 2015 | by Noraniza
Panas dan semakin panas. Rata-rata penonton Anugerah Juara Lagu 29 (AJ29) menjadi jelak apabila iklan penaja, Qu Puteh dikatakan overshadow anugerah berprestij itu. Malah, Chef Wan pun terus tutup televisyen kerana muak dengan...
Lampu Candelier Sengaja Dijatuhkan – Indah Ruhaila
3

Lampu Candelier Sengaja Dijatuhkan – Indah Ruhaila

January 21st, 2015 | by Wan
Masih ingat dengan insiden lampu candelier jatuh secara tiba-tiba semasa penyanyi Indah Ruhaila mendendangkan lagu ‘Percayalah’? Artikel Berkaitan : 5 Perkara Yang Jelik & Pelik Sekitar Juara Lagu...